Copyright © 2013 by "MaxWebDesign" · All Rights reserved ·
od r.1993
v provozu
v celé ČR
Program ORDIN Home Care umožňuje vedení agendy domácí péče pomocí prostředků výpočetní techniky. Jeho současná verze je výsledkem zkušeností z mnohaletého provozu u pracovníků poskytující domácí péči po celé ČR.
Obsluha programu byla za svoji dlouholetou existenci přepracována tak, aby odpovídala současným zvyklostem a byla více intuitivní.
ORDIN Home Care je dodáván většinou jako jednouživatelský pro jednoho pracovníka / jedno pracoviště poskytující domácí péči. Může být také síťový pro více propojených pracovišť, případně pro odloučená pracoviště.
VEDENÍ KARTOTÉKY
- vedení kartotéky pacientů se všemi potřebnými údaji
ZDRAVOTNÍ ZÁZNAMY
- záznamy o provedenených úkonech, kompletní vedení zdravotní dokumentace
- pomůcky pro rychlý zápis (vzorové texty, kopírování dřívějších záznamů)
- objednávací diář
EVIDENCE VÝKONŮ
- přehledný zápis výkonů a zobrazení celé léčby pacienta
- pomůcky pro snadný zápis výkonů (vzorové skupiny výkonů,
kopírování předchozích výkonů, výběry z číselníků)
- vystavování dávek a faktur pro všechny zdravotní pojišťovny
- archivace dávek a faktur, evidence došlých plateb
- účtování za hotové
EVIDENCE CEST V NÁVŠTĚVNÍ SLUŽBĚ
- přehledný zápis cest v návštěvní službě
- přehledy cest
- vystavování dávek a faktur pro všechny zdravotní pojišťovny
STATISTIKA
- přehledy výkonů za zvolené časové období
- přehledy výkonů a spotřebovaného času jednotlivými terapeuty
- sledování koeficientu KORKO
- sestavení podkladů pro roční statistiku
TISK
- tisk zdravotní dokumentace
DALŠÍ FUNKCE
- podpora práce více pracovníků, oddělené vykazování výkonů pro účely zdravotnického zařízení, souhrnné účtování pro ZP
- sehrávání dat z více nepropojených pracovišť
- účtování za hotové, tisk stvrzenek
- elektronický podpis zdravotní dokumentace pomocí certifikátu
- elektronická komunikace se zdravotními pojišťovnami, přímé odesílání dávek a faktur na Portál ZP
Varianty použití programu ORDIN Home Care
- pro jedno pracoviště (1 PC, 1 a více pracovník domácí péče)
- pro více propojených pracovišť (více PC v počítačové síti, více pracovníků domácí péče)
- pro odloučená pracoviště (více nepropojených PC, 1 nebo více pracovníků domácí péče)
Požadavky na technické vybavení
Program ORDIN Home Care pracuje na počítačích třídy PC, s pevným diskem s volnou kapacitou minimálně 10 GB. Současný standard běžně používaných počítačů tyto požadavky značně převyšuje. Pro zobrazení doporučujeme LCD monitor s úhlopříčkou 19" a větší (stolní počítače) nebo 15" a větší (notebooky). Připojení k internetu je vhodné pro aktualizace programu a elektronické účtování ZP.
Pokud není třeba tisknout kopie dokladů (průklepy), doporučujeme použít inkoustovou nebo laserovou tiskárnu. V případě nutnosti tisku kopií je třeba použít jehličkovou tiskárnu. Program ORDIN Home Care podporuje tisk na všechny tiskárny určené pro systémy WINDOWS.
Požadavky na programové vybavení
Program ORDIN Home Care pracuje na osobních počítačích pod operačním systémem Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 (32 i 64 bitové) a Windows 11. Tyto operační systémy mají integrovány síťové služby a pro provoz programu v malé síti není nutno dokupovat síťový software. Doporučujeme minimálně Windows 10. Operační systém Windows musí být nastaven na obrazové rozlišení minimálně 1024 x 768 bodů.
Pracovníkům domácí péče, kteří hledají nejvhodnější program pro svou praxi, nabízíme:
- Nezávazné předvedení programu přes vzdálenou správu, prokonzultování Vašich potřeb
- Demonstrační verzi zdarma pro nezávazné vyzkoušení
- Plnou verzi programu s uživatelskou příručkou
- Instalaci programu přes vzdálenou správu, zaškolení, poradenskou službu, pravidelnou modernizaci programu
- Slevu z ceny a technickou pomoc při přechodu z konkurenčního programu.
Základní funkce programu ORDIN Home Care
Pro domácí péči